Heippa kaikki kauniit & rohkeat ja oikein ihanaa torstai iltaa.                                             

 

Sain mun läppärin vihdoin henkiin ja päätin sen kunniaksi aukasta mun ekan blogini. Voin heti ekana paljastaa itsestäni, että tää ”blogi maailma” on mulle ihan uus juttu.

like a virgin touched for the very first time...  

 

Miksi mä sitten haluan avata sydämeni ja ajatukseni muiden luettavaksi?

 

No ekana, oon kokeilunhaluinen. Kaikkeahan pitää kokeilla paitsi.. you know.. Sit tokaks, aion opiskella itseni psykologiksi ja päästä kolumnistiksi johonkin lehteen. Follow your dreams.. Eli tää on tosi hyvää harjoitusta tulevaa varten. ”harjoitus tekee mestarin” vai miten se meni ;)

Kirjotteleeko moni bloggaaja omalla nimellä? No mut mä en ainakaan vielä uskalla omaa nimeäni paljastaa niin käytän nimimerkkiä. Hmm.. Tykkään niin tosta hunajapupusta et ristin sen käyttööni, tai hei, oisko Honey Bunn parempi?

 

Lyhyesti pieni esittely: Oon tällänen rauhaa rakastava rokkimimmi for Finland.

Harrastan musiikkia, kirjoittelemista, koiran kans lenkkeilyä, tankotanssia, maalausta, lukemista ja meditointia, enkelioppia. Hitsi, hyvä kun aloin puhuun näistä, pakko merkata pieni muistutus itselle: SOITA SILLE JOOGA OPELLE! Eli oon kiinnostunut alottamaan myös joogan. Ootteko te harrastanut joogaa? Mitä tykkäsitte?

 

Oon sinkku, mutta en kauaa ;) Päätin, että kun ens kerran tapaan mun ihastuksen, se on tossa meidän lähikaupassa töissä, niin otan seuraavan askeleen. En tiedä vielä, että miten, mutta onhan mulla tässä aikaa suunnitella. Ehdotuksia otetaan vastaan? ;)

                                           

                      Love story, part one -Rakastavaisten ensi kohtaaminen

 

Kuukausi taaksepäin… Eräänä kauniina talviaamuna kello 8 aikoihin lähdin isäni mukaan ostoksille meidän lähikauppaan. Olin tietenkin juuri tänään hieman hermot kireällä, enkä jaksanut edes harjata hiuksia saati sitten pestä kasvoja, ”Käyn sitten suihkussa kun tullaan kaupasta”.. No, heti kauppaan päästyämme minua alkoi harmittaan, että lähdin mukaan. Meille oli tullut seksikäs ja niin syötävän hyvännäköinen uus myyjä sinne töihin. Voitte vaan kuvitella kuinka vaivaantunut olo mulla oli. ”.. Tukka pystyssä katuja astelen…”

No päästiin tällä kertaa kuitenkin aika äkkiä sieltä lähteen.

Ootin päivän, laittauduin oikein nätiksi ja menin ostoksille uudestaan. Nyt oisin valmistautunut, kaikki menisi hyvin.

Pääsin kauppaan ja se alkoi. Mua alkoi kikatuttaan ihan kauheesti. Jouduin kierteleen siellä hyllyjen välissä jonkin aikaa, että sain itseni rauhoteltua ennen kassoille menoa. Maksoin äkkiä ja lähdin. No ei mennyt ihan putkeen mutta mä en luovuta niin helpolla!

Aloin rampata päivittäin kaupassa, oikein tällättynä, muka hakemassa ”muuttolaatikoita”, joo tiedän, kuulostaa tosi epätoivoselta, mutta pakkohan mun oli jotakin sieltä hakea.

*ei oo töissä, ei oo taaskaan töissä…*

Meni viikko, mulle tuli ”teille on saapunut paketti, voitte noutaa postista” lappu.

”JES!! Vihdoin, vähänkö oon oottanu tätä.” Jenna Jamesonin -erotiikan ammattilainen (kirja). Me loves Jenna!

Menin kipin kapin kauppaan. Siellä oli jonoa kassalle, odotin..

Ja Juuri kun se väärä myyjä kääntyi palvellakseen mua, niin PAM! arvatkaapa kuka juoksi sieltä takahuoneesta, ja joo, juoksi!?  

”VAU! Näyttää vielä paremmalta kuin aikaisemmin!”

Tämä tumma ja tulinen, seksiä tihkuva komistus katsoi mua pitkään ja hymyili.          

”I´m IN HEAVEN!” Hymyilin takaisin ja lähdin.

Tämän kerran jälkeen en ole häntä enään nähnyt. (Hän on ulkomailla paraikaa)

 

Minulle on sanottu monta kertaa että kun sen oikean tapaa, sen tietää heti!

 

Oletteko te tuntenut samanlailla jostain ihmisestä?

 

”On otettava se riski,

että epäonnistuu ja joutuu pettymään,

ja jatkettava silti sinnikkäästi rakkauden etsintää.

Se joka ei anna periksi voittaa.” -Brida

 

”Tehdään tästä viikosta elämämme parhain viikko!”

 

 

Peace and love

 

HOney Bunn